orbitrek opinie jaki wybrać

Trening na orbitreku

Normal 0 21 false false false PL EN-US AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-ansi-language:EN-US; mso-fareast-language:EN-US;}

Trening na orbitreku.

Treningowa rutyna na orbitreku czyli przewodnik dla użytkowników trenażerów eliptycznych

Często otrzymuję wiadomości z zapytaniami, jakie urządzenie zapewnia najlepszy trening na orbitreku. Szczerze mówiąc, nie mogę zaproponować jednego konkretnego urządzenia tylko według tego jakie programy treningowe oferuje. Zawsze rekomenduję by jak najlepiej wykorzystywać oferowane funkcje urządzenia (opór oraz pochylenie). Rezultatem będzie spalenie tkanki tłuszczowej i kalorii oraz trening całego ciała w krótkim czasie. To powód dla którego zawsze polecam trenażer eliptyczny gdy musimy zdecydować się tylko na jeden domowy sprzęt fitness.

Zanim jednak rozpoczniesz tę rutynę treningową musisz zrozumieć swój orbitrek. Trening ten może być wykonany na każdym trenażerze eliptycznym. Jeśli Twój trenażer nie ma funkcji regulacji nachylenia, ale jego nachylenie domyślne jest dobre możesz z łatwością połączyć je z poziomem oporu.

Kiedy rozeznasz się w dostosowywaniu nachylenia i poziomu oporu na nowo odkryjesz dlaczego trening na trenażerze eliptycznym nadal jest jednym z najbardziej popularnych treningów wykonywanych na siłowni.

Przed rozpoczęciem treningu należy  wykonać rozgrzewkę. Gdy będziesz już gotowy, dostosowuj nachylenie oraz opór co kilka minut. Cała sesja powinna trwać jedynie 30 minut. Jeśli jednak trening 30minutowy jest dla Ciecie za łatwy, możesz go kontynuować. Pamiętaj jednak by monitorować swoje tętno. Dostosuj swoje ćwiczenia tak, by osiągnąć zalecany poziom RPE (z ang. rate of perceived exertion czyli oceniony instynktownie stopień zmęczenia).

Intensywność: Umiarkowana do trudnej

Czas: 30 minut

Przewidywalna ilość spalonych kalorii: 300